15‏/09‏/2011

وراجعه تسألينى !



راجع تقول ايه 
راجع تقول ايه حيرك 
وعن حناني غيرك 
وانا كان فؤادي بيسحرك 
بعد اللي شوفته من عنيك 
بعد الصدود هابقي ناسيك 
دا انا كنت عاشقك كلي ليك 
لكن جنونك طيرك 
لو كان بيظهر اني همس
لو بان ف عينك اي لمس 
لو كان ف صوتك اي حس 
كان ممكن اقدر اعذرك 
باجري وراك وانت بعيد 
وسايبني ف الاشواق شريد
واا كنت ف الاخلاص وحيد 
ولا اي شيء كان يئسرك 
هارجع لحبي اللي فاكرني 
اللي بحنان الشوق يزرني 
اللي بعنيه دايما اسرني 
هابعد واقولك اشكرك
ّّّّّّّّّّّّّّ
وراجعة تساليني 
وراجعة تساليني ازاي حبك اسرني وازاي بعدك كاويني 
انا حبي جوا ذاتك انا مارد ذكرياتك 
ليك ينور حياتك 
من قلبك بتناديني 
يصرخ ما باشوفششي غيرك 
انا ليك كلك اسيرك 
ما اقدرشي احب غيرك 
غيرك ما تشوف عيوني 
دا خيالك ما يفارقني 
وصورتك بتلاحقني 
وكلامك كان سارقني 
وهمسك كان حاويني 
ولسه بتسيبيني وتعود تلحقيني 
هتلاقي قلبي هادي وحبه حب عادي 
بانساك يوم بعادي 
ويعود لو تصدقيني 

********* 
ملحوظة: جميع الخواطر الي بكتبها مش من تاليفي