17‏/04‏/2011

مالناش نصيب


انا مصدق انك اتغيرت  ومين فينا ما بيتغيرش
انا كمان اتغيرت  بقولهالك  لو لسه ما تعرفش
و زى  ما زمان  ما كناش لبعض
دلوقتى بردوا احنا مش لبعض
اتغيرت عشانى  عشان ترجع ليا
وانا اتغيرت من افعالك فيا
 احنا يا دوب لعبنا  لعبه الكراسى
وزى  ما انا خد مكانك  يمكن تكون خد مكانى
اتغيرنا وممكن اتغيرت مشاعرنا
لكن  رغم تغيرنا ثبت حالنا
يمكن لو رجعتلك
اردلك جرحك
وانا بعد ما ذوقت  طعم الجرح
صعب عليا اجرح
ومادام فى القرب جرح 
وفى البعد جرح
يبقى افضل  جرح البعاد  
 عن القرب اللى نتمنى فيه البعاد
ويبقى احنا مش لبعض
جاى تقولى انك اتغيرت ويلا نرجع لبعض
مين قالك انى كنت واهب حياتى مستنيك تتغير ونرجع تانى لبعض
سيبك من شغل الافلام ده اصله كلام حكايات
يرجع الحبيب اللى فجاه اختفى  ويشده الحنين
 ويرجع ندمان  ويتسامح وكأن الفراق معملش فى قلب  حبيبه اهات
انما الواقع  حاجه تانيه
ما فيش  قصه حب ترجع فى ثانيه
اتغيرنا  مااتغيرناش
زى زمان ماكناش لبعض
النهارده احنا مش لبعض

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق